Bianca, tinta tabloidelor…


N-am mai scris de ceva vreme, dar pentru ca tot am laptop-ul  la indemana incercand sa gasesc materialele necesare pentru lucrarea de dizertatie, urmarind ca de fiecare data show-ul lui Dan Capatos, m-am gandit sa scriu cateva randuri, in urma unei informatii dezbatute in cadrul emisiunii lui. La putin timp de la inceperea emisiunii, Bianca Dragusanu se dovedeste a fi inca odata subiectul unui scandal de presa; care era subiectul? cateva poze cu Bianca, goala, primite de Cancan, de la o sursa….Si ce? Stiam cu totii deja ca Bianca este o femeie frumosa, iar acest lucru este incontestabil asa ca ce-au obtinut prin publicarea acestor fotografii….poate doar sa ii faca un serviciu Biancai si sa mai arate si ei inca odata ca Dragusanca este o femeie sexy.

Imi place Catalin Botezatu, imi place ca om, imi place fiecare creatie a lui si faptul ca la un moment dat am dat peste cativa prieteni care intamplator se aflau si in anturajul sau, m-au facut sa-mi dau seama ca este un om cu caracter. De ce sa nu recunoastem, Bote este un barbat pentru care multe fufe din presa nationala sau fotomodele si-au rupt gatul in incercarea de a-l prinde in mreje. Pe fiecare zi incep sa ma conving de faptul ca invidia unora chiar nu are limite si ca trece de multe ori dincolo de limitele unui cod deontologic. Scandalurile croite in jurul acestui cuplu si-au atins din pacate scopul, iar Bote si Bianca s-au despartit. Regret ca disperarea dupa un subiect bomba, lasa urmele „balelor”, adanc in paginile ziarelor. Bianca este dupa parerea mea o prada usoara pentru hienele din presa de scandal dar cred totodata ca mai mult de 80% dintre subiectele aparute sunt inventate….Pana la urma Bianca ramane o femeie frumoasa spre oftica fufelor care se infioara numai la simplul fapt ca-i scriu numele in titlul unui tabloid. Cred ca pentru presa tabloida cea mai mare bomba si devastatoare pentru ei ar fi impacarea dintre Bote si Bianca.

7 gânduri despre “Bianca, tinta tabloidelor…

  1. Domnisoara/doamna scrieti de „invidia unora…”
    De democratie ati auzit? Dar de democrati adica imberbi/e stiti?
    Va faceti ca frumoasa Dragu.. nu e si PROASTA?
    Sau ocoliti fortat ori voit legile nescrise.
    PS Cautati daca tot „incercati” frumusetea nu produsele comerciale la care faceti referinta DEGEABA. Drum bun

    1. stimate domn, post-ul meu nu are legatura cu „restul lumii”, ci exact cum am specificat in randurile scrise de mine, are legatura cu lumea tabloidelor. Poate ca despre acest concept de…democratie stiu mult mai multe decat stiti cu siguranta dumneavoastra. Nu am de ce sa spun despre Bianca Dragusanu ca este proasta, cat timp nu cred asta, mai mult n-as avea de ce sa ascund asta, cat timp nu-mi este ruda, prietena si nici dusman. Cred doar ca este o tinta usoara pentru taboidele noastre si asta pentru ca experienta ei in fata acestor rechini este zero. Cat despre produse comerciale si frumusete….ce sa zic, daca frumusetea se imbina perfect cu produsul comercial, foarte bine…
      Numai bine

  2. Pai tocmai d asta se da…tinta! Fara niciun dubiu e proasta… pentru ca se Vede, se Aude si accepta. Adica te expui si nu esti curva? Posibil dar nu realizabil. In rest sunteti muult prea optimista legat de subiect. Bianca Libidou:))
    Probabil n-ai auzito deschizand gura, sau ca sa fii sigura (de cele postate)inchideti ochii. Bag ramasagu in foc …ca nu sunteti singura. GARANTAT 100%

  3. “Bianca, tinta tabloidelor…”
    De fapt Bia sare in ajutorul celor care vor sO penetreze. Dar nu decide ea ci tabloidele, care au rol de sita, de judecator atent al celor ce merita(financiar)sO posede.
    Ai observat ca n am luat in calcul sexul 2, asistentele reality showlui, micile beneficiare.
    Ce ti e si cu obiectele astea de placere. Contra-generoasele naibii:))

    1. Nu pot spune ca nu sunt total de acord cu ce spui tu in toate aceste postari despre Bianca….ultimele articole mi-au lasat un gust amar, insa trebuie sa recunosti ca dincolo de numarul neuronilor din capsorul Biancai, ramane o femeie frumoasa. Numai bine!

Lasă un răspuns

