Adrenalina


Sambata am avut ocazia sa incerc senzatii extreme in cadrul Festivalului de Zbor si Sport Extrem. Desi este la a 4-a editie, din varii motive, am reusit sa ajung abia in acest an si intr-adevar am ramas impresionata. Am avut ocazia sa cunosc oameni cu pasiuni diferite de ale mele, insa la fel de interesante si incitante. Chiar daca nu s-a defasurat un concurs de tir, demonstratiile de zbor mi-au captivat intreaga atentie. Am zburat pentru prima data in Florenta, Italia, anul trecut, insa nimic nu se compara cu senzatia traita intr-un astfel de avion(vezi poze), un avion usor si extrem de sigur. Ionel Hanga este cel care a stat in dreapta mea, pilotand avionul si care mi-a explicat cate ceva despre caracteristicile si performantele acestui avion. Ionel Hanga este un pilot cu experienta dar si cu o calitate importanta. Daca te urci pentru prima data intr-un astfel de avion, frica iti dispare in mai putin de cateva secunde…asa ca te simti in siguranta.

Pentru mine a fost o experienta extraordinara, care ar putea deveni un hobby….daca as avea ocazia de a zbura mai des. Adrenalina a crescut la maxim in momentul in care pilotul mi-a dat ocazia sa realizez cateva manevre…doar eu si maneta aparatului de zbor. As repeta aceasta experienta de nenumarate ori, cat timp voi avea langa mine un pilot cu exprienta. Ce viata e cea in care nu incerci macar odata senzatii extreme?!

Va pup, cititorii mei!

2 gânduri despre “Adrenalina

  1. Intervin offtopic, insa nu am gasit o adresa de contact: Sunt Mihaela Butnaru, scriu la bookblog.ro, poti afla mai multe despre mine de acolo sau de pe blogul personal. Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea pe bloguri si am nevoie sa imi raspunzi la 16 intrebari despre blogging. Daca te intereseaza sa participi la acest studiu, trimite-mi un e-mail la adresa mihaela.butnaru[at]gmail.com si iti voi da toate detaliile. Participind poti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.

Lasă un răspuns

