Atacul Jurnalistilor :))


Am inceput aceasta saptamana in forma 🙂 cu o „lupta” a jurnalistilor giurgiuveni intr-un poligon de paintball. Buna mea prietena, Camelia Sachetti, de la statia locala Kiss Fm, ma anunta in urma cu cateva zile de acest eveniment – Cupa Presei la Paintball, prima editie….normal, ca nu aveam cum sa o refuz…si la ora 10.00 eram cu totii in poligon. Am avut o echipa in adevaratul sens al cuvantului: Maria(fata cu vremea:) ), Andrei, cel mai curajos operator imagine si binenteles…EU. A fost o super-experienta si m-am bucurat enorm ca am fost alaturi de cei mai dragi oameni mie din presa locala.Eu si echipa mea am reusit sa castigam prima lupta, eu fiind cea care a si reusit cucerirea drapelului. Cuvintele sunt de prisos…dar va puteti face o impresie, daca accesati LINK-ul de mai jos.
http://picasaweb.google.ro/oalexandru.oana/CupaPreseiLaPaintball24Mai2010?feat=directlink

Lasă un răspuns

