declaratie…


Dacă aş veni la tine gândurile să-ţi petrec Şi să-ţi ferec amintirea între gene cu dorinţi,Tie ţi-aş lua durerea cu un simplu te iubesc Ramânând la fel de singuri tot în doi, si tot cuminţi. Dacă sufletu-mi va spune să te ţin închis în mine Intr-un loc unde iubirea nu-i atinsă de dureri Am să stau privind cum ochi-ţi sting în ei făclii divine Rămânând ai mei de-apururi şi iubind ziua de ieri. Eu aş vrea ca noi să ştim de vom fi mâine-mpreună Pe cărarea mult umblată unde zorii vin zglobii, Aş veni acum la tine să-ţi pun stelele în mână Şi să mă strecor în vise unde vreau mereu să-mi fii. Tu aşterne-n vise stele fă din ele lung covor Şi aşteaptă-mă pe mine să te-mbrăţişez pe ele. Buzele să ţi le ferec cu-n sărut….

Lasă un răspuns

